0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :

نشانه‌های یک فروشگاه اینترنتی معتبر و مطمئن

نشان اینماد

اینماد یا نماد اعتماد الکترونیکی یک نشان اینترنتی است که توسط «مرکز توسعه تجارت الکترونیکی» بعد از بررسی‌های قانونی و تایید هویت و اصالت به کسب و کارهای آنلاین اعطا می‌شود. سایت‌های فروشگاهی موظف‌اند که این لوگوی هوشمند را در صفحه اصلی سایت قرار دهند و مراجعین سایت با کلیک بر روی آن می‌توانند از جزییات فعالیت‌های مختلف یک سایت فروشگاهی اطلاع کسب کنند.

امنیت سایت

آدرس یک سایت با امنیت بالا و تحت استاندارد SSL باید با حروف https شروع شود (تاکید بر روی s در انتهای http است. گاهی مرورگرها این بخش از آدرس سایت را مخفی می‌کنند، در این مواقع برای مشاهده آدرس کامل سایت باید روی آدرس بار بالای مرورگر کلیک کنیم تا آدرس به طور کامل نمایش داده شود).

درباره ما و اطلاعات تماس

مورد دیگری که می‌تواند نشان‌دهنده اعتبار یک فروشگاه اینترنتی باشد، بخش‌های درباره ما و تماس با ما است. یک فروشگاه آنلاین معتبر، کاملا شفاف و به دور از هر نوع ابهام فعالیت می‌کند و همیشه از طریق راه‌های تماس اعلام شده پاسخگوی کاربران است و حتی مانند شیرازکالا برای بالا بردن اعتبار، آدرس دفتر و انبار خود را در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

به‌روز بودن قیمت‌ها

یکی دیگر از نشانه‌های اعتبار فروشگاه آنلاین، به‌روز بودن و منطقی بودن قیمت‌ها است. 

روش پرداخت

اگر سایت موردنظر مانند شیرازکالا مجوز رسمی فعالیت را داشته باشد و از درگاه‌ پرداخت امن استفاده کند، می‌توانیم با اطمینان خاطر تمام هزینه محصول را در هنگام ثبت سفارش پرداخت کنیم.

درج نظر
دسته بندی ها
خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها
صندلی
میز
ظروف پذیرایی
گرمکن غذا
لوازم نورانی ال‌ای‌دی
لوازم دیزاین و سرگرمی
لوازم گرمایش و سرمایش
تجهیزات صوتی، تصویری و نورپردازی
بک‌گراند
پک پذیرایی ترحیم
خدمات
بازگشت به بالا